Arkistot kuukauden mukaan: maaliskuu 2020

2020 vuosikokous on peruttu

Hyvät sukuseuralaiset

Korona pandemiasta johtuen elämme nyt poikkeavissa oloissa. Suomen hallitus on sulkenut koulut ja yliopistot ja kaikilla, joilla on mahdollisuus tehdä työtä etänä, työskentelevät nyt jo kotona, lisäksi monet yritykset ovat jo joutuneet lomauttamaan henkilökuntaansa. Liikkumista on rajoitettu sekä kokoontumista yli 10 henkilön ryhmissä.

Sukuseurojen keskusliitto on informoinut myös jäsenistöään ja heiltä on jo tullut ohje, jossa sukuseuroja neuvotaan perumaan vuosikokouksia tältä keväältä.

Näissä poikkeavissa oloissa haluamme noudattaa ylemmältä taholta tullutta ohjeistusta ja osaltamme ehkäistä tartuntojen mahdollista leviämistä ja turvata jäsenistömme terveyden. Täten sukuseuran hallitus on päättänyt perua tämän vuoden vuosikokouksen. Käsittelemme vuoden 2019 tilinpäätöksen vasta 2021 vuosikokouksessa.

Yhdistyksemme säännöissä todetaan, että vuosikokous tulisi pitää maalis-huhtikuussa. On myös mahdollista pitää ylimääräinen kokous, jos hallitus katsoo siihen olevan aihetta tai vähintään kymmenesosa (1/10) jäsenistöstä sitä kirjallisesti vaatii.

Hyvää kesää ja pidetään huolta toisistamme.

Puheejohtaja
Eija Mäki