Arkistot kuukauden mukaan: maaliskuu 2021

Hyvä sukuseuralainen

Elämme edelleen vaikeita aikoja. Koronaepidemia ei ole vieläkään helpottanut. Tämän vuoksi kaikki tämän vuoden suunnitelmamme ovat muuttuneet.

Vuosikokousta emme voi nyt keväällä pitää, joten olemme siirtäneet sen ensi syksyyn.  Vuosikokouksessa valitaan seurallemme puheenjohtaja ja hallitus. Toivoisimme mukaan uusia kasvoja uusine ajatuksineen. Kynnys mukaantulolle ei ole korkea. Mikäli sinulla tai tutullasi on kiinnostusta seuramme toimintaan, niin rohkeasti mukaan.

Koska kesänkään tilanteesta ei ole varmuutta, siirrämme sukujuhlan ja -kokouksen vuodella eteenpäin kesälle 2022. Paikka ja ajankohta ovat vielä avoinna. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.

Täydennämme koko ajan sukutietojamme. Mikäli lähipiirissäsi on tullut muutoksia, otamme tiedot ilolla vastaan tulevaisuuden uusia sukukirjoja varten.

Seuraa seuramme tapahtumia kotisivuilta ja Facebookista. Lehti ilmestyy syksyllä ja voit osallistua myös lehden tekoon lähettämällä juttuja, kuvia ym.

Muistathan ilmoittaa muuttuneet yhteystietosi sihteerille.

Hyvää ja turvallista kevättä ja kesää. Toivottavasti tapaamme syksyllä.

Terveisin,

Sukuseuran hallitus